Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Mamy problem z błędami z Vaga.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Mamy problem z błędami z Vaga.

    Agamek12, Też miałem taki sam dylemat przy powiększaniu się rodziny. I nawet na chwilę nie brałem pod uwagi zafiry. To nie jest auto, które nadaje się na rodzinne. Wolałem coś dobrego i sprawdzonego. Kupiłem sharana i nie żałuję. Jest duuuuuużo większy od zafiry i Octavii. Mało pali i się nie psuje. A jakby coś padło, to naprawy są śmiesznie tanie. Tak samo jak w octavii. Zastanów się jeszcze raz. Zafira to tylko rozdmuchana w górę Astra. Nie ma w niej więcej miejsca niż w octavii.

  • #2
    Mamy problem z błędami z Vaga.

    Dzisiaj Octa ArturaJelińskiego zaniemogła i po odczycie VAG-iem otrzymaliśmy takie błędy:

    Control Module Part Number: 038 906 012 F

    1 Fault Found:
    17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
    P1557 - 35-00 - -


    Control Module Part Number: 1U0 920 810 F
    Com
    1 Fault Found:
    01314 - Engine Control Module
    49-10 - No Communications - Intermittent


    Objawy jakie wystąpiły po drodze to spadek mocy i brak możliwości "rozkręcenia" auta powyżej 3000 rpm. Po zatrzymaniu i półgodzinnym postoju auto odpaliło i jechało już normalnie. Co mogło być nie tak? Może potrzeba zlogować i sprawdzić kondycję turbiny?
    Alfee
    Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
    Kawasaki ER5 :-)

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez alfee
      17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
      Przeładowanie turbo.
      Przyczyn może być wiele, najczęściej chyba zdarza się (przynajmniej po lekturze forum) problem z kierownicami lub z zaworem N75.
      On ma turbo ze zmienną geometrią czy nie (AGR)?

      Komentarz


      • #4
        Z numeru sterownika wychodzi, że to również AGR, także zmiennej geometrii nie ma
        Podmieńcie na dzień dobry zaworki między sobą i zlogujcie vagiem turbo

        Być może sztanga wymaga rozruszania.


        Pozdro
        www.soft-car.pl
        www.chiptuning-gdansk.pl


        - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
        - Wyłączanie DPF
        - Hamownia Obciążeniowa

        Komentarz


        • #5
          Tak To jest AGR. Ale nie rozumiem o co chodzi z tą sztangą. Jutro zrobimy loga tak jak jest i później podmienimy N75 i następny log będzie. Zobaczymy co wyjdzie.

          [ Dodano: Nie 09 Lis, 08 22:27 ]
          Zamieszczone przez Zoltar
          Być może sztanga wymaga rozruszania.
          O jaką sztangę chodzi??
          Alfee
          Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
          Kawasaki ER5 :-)

          Komentarz


          • #6
            Przy turbinie
            www.soft-car.pl
            www.chiptuning-gdansk.pl


            - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
            - Wyłączanie DPF
            - Hamownia Obciążeniowa

            Komentarz


            • #7
              Zoltar, Nie wiem i tak o jaką sztangę chodzi. Przecież tam nie ma zmiennej geometrii. A logi zrobiliśmy i teraz potrzebna by była ich ocena. Tylko, że problem się nie powtórzył i auto "idzie" dobrze/normalnie.

              Poniżej logi zrobione dzisiaj. Może ktoś je zinterpretować?





              Alfee
              Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
              Kawasaki ER5 :-)

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez alfee
                Zoltar, Nie wiem i tak o jaką sztangę chodzi. Przecież tam nie ma zmiennej geometrii.
                ...ale turbina ma zawor upustowy i to on jest sterowany ta sztanga.
                T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                Zuzycie paliwa

                Komentarz


                • #9
                  Niech ktoś zerknie na te cyferki , ad: :lol: pliiiizzzzz ...
                  Bóg stworzył kobietę-piwo to wynagrodzenie za tą pomyłkę.
                  Skoda Octavia Combi 2001 AGR
                  Skoda Superb 2004 AWX
                  Skoda Octavia Combi RS 2010 CCZA

                  Komentarz


                  • #10
                    Na jakim biegu robione ?

                    Zlogujcie jeszcze kanał 008

                    To co się rzuca w oczy, to przepływka, która na 99,9 % tnie już dość mocno dawkę
                    Co do turbo, zależy na jakim biegu był logowany, jednak 1.2 bara na serii to dość spore przeładowanie, podejrzewam, że sztanga nie pracuje wystarczająco płynnie.
                    Układ jest szczelny


                    Pozdro
                    www.soft-car.pl
                    www.chiptuning-gdansk.pl


                    - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                    - Wyłączanie DPF
                    - Hamownia Obciążeniowa

                    Komentarz


                    • #11
                      Zoltar, Robiliśmy na 3 biegu. Niestety nie zlogujemy 008, bo Artur już pojechał do domu. Najwyżej ktoś z wawki może mu zrobić loga.
                      Alfee
                      Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
                      Kawasaki ER5 :-)

                      Komentarz


                      • #12
                        Śmiało rozruszać sztangę i wyczyścić przepływomierz


                        Pozdro
                        www.soft-car.pl
                        www.chiptuning-gdansk.pl


                        - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                        - Wyłączanie DPF
                        - Hamownia Obciążeniowa

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X